Запускаємо цифрову платформу ІКСЕК Stratlink!
Вже 7 березня стартує перший етап впровадження електронних послуг у сфері експортного контролю онлайн. Заявники зможуть подати заяви на отримання послуг «Реєстрація», «Експорт» та «Імпорт» через робочий кабінет заявника на нашому сайті!
ІКСЕК Stratlink є сучасним та ефективним інструментом комунікації Держекспортконтролю не лише з заявником, а і з державними органами. Днями цифровий інструмент було презентовано нашим партнерам з державних інституції. Разом обговорили ключові моменти спільної роботи та ознайомились з процесами, які вже зараз доступні у системі.
Наразі тривають останні доопрацювання для запуску в роботу електронного сервісу: оновлення бізнес-процесів, інтеграція з іншими ресурсами та ін.
Рухаємось далі та очікуємо на зворотній зв'язок від наших заявників. Наші контакти: т. 044 4624852, електронна скринька esec@dsecu.gov.ua
Звертаємо увагу! Для отримання усіх інших послуг, окрім «Реєстрації», «Експорту» та «Імпорту», потрібно подавати документи у паперовій формі (разом з їх електронною версією)! З правилами прийому/видачі документів у паперовому вигляді можна ознайомитись за лінком: https://www.dsecu.gov.ua/ua/pravyla-pryiomudokumentiv