

З 1 травня користувачі ІКСЕК отримуватимуть дозвіл на імпорт в електронній формі
Інформаційно-комунікаційна система ІКСЕК Stratlink, яка дозволяє заявникам подавати документи на отримання послуг онлайн, продовжує розширювати функціонал і відтепер користувачам доступна ще одна опція - отримання дозвільних документів у електронному вигляді.
З 1 травня запрацює перша послуга: у електронній формі видаватиметься дозвільний документ на імпорт товарів військового призначення та подвійного використання. А вже до кінця 2025 року у цифровому форматі можна буде отримати усі дозвільні документи, пов’язані з міжнародними передачами.
Основні переваги, які отримує заявник, працюючи в системі ІКСЕК Stratlink :
-
миттєве отримання дозвільного документа в електронному кабінеті заявника одразу після накладення КЕП керівником Держекспортконтролю; надсилання його до Єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі»;
-
можливість у будь-який час роздрукувати дозвільний документ із робочого кабінету електронної системи;

- можливість ознайомитись з проектом дозвільного документа, а отже і з умовами використання дозволу. Це допомагає завчасно виявити можливі помилки в реквізитах сторін та інших полях.
Звертаємо увагу, що відтепер оплата за видачу дозвільного документа вважатиметься погодженням з боку заявника з особливими умовами дозволу та підтвердженням відсутності технічних помилок у тексті дозволу.
Також серед останніх новацій, впроваджених у системі, - єдина форма заяви для отримання разового, генерального та відкритого дозвільного документа замість наявних на сьогодні трьох окремих заяв.
Вхід до Робочого кабінету ІКСЕК за посиланням https://www.dsecu.gov.ua/ua/robochyi-kabinet
Технічна підтримка для користувачів ІКСЕК : https://chat.whatsapp.com/LPkx5Ev0323LDxypNdZtbU
Важливо знати!
За потреби виправлення проекту дозвільного документа або у разі необхідності видачі його у паперовій формі необхідно зазначити про це у особистому кабінеті ІКСЕК.