Увага! З 9 квітня заявники отримують...
Увага! З 9 квітня заявники отримують можливість подати заяви онлайн на отримання відкритих і генеральних дозволів на здійснення експорту/імпорту
товарів!
Ми також продовжуємо працювати над удосконаленням доступних послуг. Завдяки активній залученості користувачів системи протягом першого місяця реалізації експерементального проєкту ІКСЕК Stratlink вже вдалося відкорегувати та оптимізувати низку робочих процесів.
Зокрема, доступна можливість автоматичної генерації Довідки щодо попередньої ідентифікації товарів. Це у подальшому спростить процес
формування та подачі комплекту документів до Держекспортконтролю.
Також раді відзначити, що кількість заяв, які подаються через ІКСЕК Stratlink, поступово зростає. Щиро вдячні заявникам не тільки за довіру до
нової форми роботи Держекспортконтролю, але і за проактивну взаємодію з нашою командою ІТ-фахівців щодо виявлення та виправлення окремих
недоліків електронної системи.
Якщо ж ви досі не скористалися електронною системою ІКСЕК Stratlink для подання заяви, потрібно зробити наступні кроки:
Перейти у робочий кабінет ІКСЕК на сайті Держекспортконтролю, зареєструватись в ІКСЕК Stratlink та отримати доступ до робочого кабінету заявника.
Зайти до свого робочого кабінету та створити заяву шляхом покрокового заповнення необхідної інформації у відповідних полях та направити заяву до Держекспортконтролю.
Отримати підтвердження у особистому кабінеті, що заяві присвоєно реєстраційний номер.
Послуги, доступні через електронну систему ІКСЕК Stratlink:
Реєстрація
Дореєстрація
Експорт (разовий/генеральний/відкритий)
Імпорт (разовий/генеральний/відкритий)
! На наступному етапі розгортання системи, який відбудеться у травні, заявники зможуть подати заяви на отримання міжнародного імпортного сертифікату (МІС).
Усі питання щодо підтримки роботи у системі ІКСЕК Stratlink можна задати у нашому телеграм-каналі: https://t.me/+dKFN_fsQ3gYyMDhi
Вхід у Робочий кабінет ІКСЕК за посиланням: https://www.dsecu.gov.ua/ua/robochyi-kabinet