Увага!
Увага! З 7 травня заявники через систему ІКСЕК Stratlink можуть подати заяви на отримання міжнародного імпортного сертифікату!
Одночасно з впровадженням нових послуг, ми продовжуємо працювати над удосконаленням внутрішніх процесів у Кабінеті заявника. Звернення та запитання, які фахівці служби отримують через телеграм-канал користувачів ІКСЕК Stratlink, допомагають в удосконаленні форм подання заявки на отримання послуг та полегшують процес набуття користувацького досвіду нашими заявниками.
Долучайтесь до нашого телеграм-каналу з підтримки роботи у системі ІКСЕК Stratlink за посиланням: https://t.me/+dKFN_fsQ3gYyMDhi
Якщо ж ви досі не скористались послугами електронної системи ІКСЕК Stratlink, то алгоритм онлайн подання документів наступний:
- Потрібно зайти у робочий кабінет ІКСЕК на сайті Держекспортконтролю, зареєструватись та отримати доступ до робочого кабінету заявника.
- Зайти до свого робочого кабінету та створити заяву шляхом покрокового заповнення необхідної інформації у відповідних полях та направити її до Держекспортконтролю.
- Отримати підтвердження у особистому кабінеті, що заяві присвоєно реєстраційний номер
- ! Періодично перевіряти повідомлення у власному Робочому кабінеті для того, щоб вчасно відслідкувати зміни в стані проходження заяви або на предмет надходження запитів від ДСЕКУ.
Послуги, доступні сьогодні через електронну систему ІКСЕК Stratlink:
- Реєстрація
- Дореєстрація
- Експорт (разовий/генеральний/відкритий)
- Імпорт (разовий/генеральний/відкритий)
- Міжнародний імпортний сертифікат (МІС)
! На наступному етапі розгортання системи, який відбудеться у червні, заявники зможуть подати заяви на оформлення висновку про здійснення
тимчасового ввезення/вивезення товарів військового призначення та подвійного використання.
Вхід у Робочий кабінет ІКСЕК за посиланням: https://www.dsecu.gov.ua/ua/robochyi-kabinet