

Працюємо над покращенням сервісності разом
Щоквартально у Держекспортконтролі здійснюється анкетування суб’єктів господарювання щодо задоволеності рівнем надання адміністративних послуг. За результатами висловлених пропозицій у минулому році вже було впроваджено низку змін. Зокрема, визначено новий графік прийому/видачі документів, більш зручний для заявників.
Серед інших нововведень:
- кур’єрська доставка дозвільних документів;
- видача посвідчення про реєстрацію в електронній формі;
- щоденне оновлення на офіційному сайті служби інформації про документи, готові до видачі.
Пропонуємо долучитись до опитування та висловити свої думки та пропозиції у анонімній формі за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCmQOK-KFpIxM7YIrOUnnixiY7sXU_2Ycxdm6q591NlYywKA/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCmQOK-KFpIxM7YIrOUnnixiY7sXU_2Ycxdm6q591NlYywKA/viewform