Оцінка якості роботи Держекспортконтролю: заявники відзначають швидкість обробки заяв та покращення зворотного зв’язку
У липні Держекспортконтроль провів чергове дослідження за методологією NPS (Net Promoter Score) серед основних стейкхолдерів, які дали власну оцінку успішності та сталості трансформаційних процесів, що відбулись у службі протягом останнього часу.
Анонімне опитування стало продовженням практики, впровадженої нашими колегами з Reform Support Team Mineconomy.
Аналіз результатів показав значне покращення у сприйнятті та задоволеності роботою Державної служби експортного контролю України у порівнянні з результатами дослідження, проведеного у жовтні 2023 року.
- Рейтинг служби зріс до 78 % порівняно з попередніми 46%
- Респонденти майже на 100% задоволені ефективністю взаємодії, що є суттєво більшим порівняно з попереднім роком - 71%.
- Основні позитивні аспекти, які відзначили учасники опитування: швидкість обробки заяв та високий рівень професіоналізму співробітників.
Результати анонімного опитування підтверджують доцільність впроваджених службою практик з покращення взаємодії та сервісності, а отримані результати не можуть не надихати.
Втім, ми продовжуємо працювати над подальшим вдосконалення робочих процесів та усуненням існуючих недоліків у роботі. У цьому нам активно допомагають заявники, які долучаються до оцінки діяльності Держекспортконтролю, надсилають свої пропозиції щодо покращення роботи.
Нагадуємо, що заповнити Анкету щодо якості надання адміністративних послуг Держекспортконтролю можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCmQOK-KFpIxM7YIrOUnnixiY7sXU_2Ycxdm6q591NlYywKA/viewform
Анонімне опитування щодо визначення найбільш вразливих напрямів діяльності Держекспортконтролю, а також притаманних їм корупційних ризиків: https://www.dsecu.gov.ua/uploads/2023/05/anketa-dla-sajtugugl.pdf?language=ua
Контакти для надання скарг та пропозицій: т. 044 4624954, press@dsecu.gov.ua