

+ Дві нові цифрові послуги у системі ІКСЕК Stratlink!
Вже завтра, 22 жовтня, заявники зможуть подати документи онлайн на отримання висновку на тимчасове ввезення товарів та висновку на переговори!
Що для цього потрібно?
- Слід зайти у робочий кабінет ІКСЕК на сайті Держекспортконтролю. Якщо ви подаєте документи онлайн вперше, потрібно зареєструватись та отримати доступ до робочого кабінету заявника.
- У робочому кабінеті заявника потрібно створити заяву шляхом покрокового заповнення необхідної інформації у відповідних полях та направити її до Держекспортконтролю.
- Отримати підтвердження у особистому кабінеті, що заяві присвоєно реєстраційний номер
! Важливо періодично перевіряти повідомлення у власному Робочому кабінеті для того, щоб вчасно відслідкувати зміни в стані проходження заяви або на предмет надходження запитів від служби.
Послуги, доступні сьогодні через електронну систему ІКСЕК Stratlink:
- Реєстрація
- Дореєстрація
- Експорт (разовий/генеральний/відкритий)
- Імпорт (разовий/генеральний/відкритий)
- Міжнародний імпортний сертифікат (МІС)
- Висновок на тимчасове ввезення/вивезення товарів
-Висновок на переговори