До уваги заявників!
Шановні заявники!
Державна служба експортного контролю України продовжує триматись курсу реформування держоргану, зокрема у сфері цифровізації та оптимізації процедур експортного контролю. Черговим кроком у цьому напрямку є перехід на нову сучасну систему електронного документообігу, який відбувся 14 листопада цього року.
У зв'язку з цим, просимо користувачів адміністративних послуг використовувати для листування зі службою цифрові засоби передачі інформації, на кшталт електронної пошти та системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Також повідомляємо, що послуги “надання суб’єктам господарювання повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю”, “державна атестація (переатестація) систем внутрішньофірмового експортного контролю, створених суб’єктами здійснення міжнародних передач товарів” та “надання юридичним особам (продовження строку дії) повноважень на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю” відтепер надаватимуться в електронній формі. Тому, наполегливо просимо, заяви на надання перелічених послуг разом з додатками до них, направляти в електронному вигляді файлами в форматі docx(doc) або pdf на електронну адресу general@dsecu.gov.ua.
Зважаючи на те, що нова система електронного документообігу знаходиться на стадії дослідної експлуатації , протягом найближчих двох тижнів з технічних причин можуть виникати поодинокі факти затримки в обробці інформації. Просимо поставитись до цього з розумінням та не зволікати з інформуванням служби у таких випадках.
Крокуємо назустріч цифровим технологіям разом!
Все буде Україна!