До уваги заявників! Запрацювала інформаційно-комунікаційна система у сфері державного експортного контролю
До уваги заявників!
Інформуємо, що Держекспортконтролем з 15 серпня 2022 року відновлюється робота інформаційно-комунікаційної системи у сфері державного експортного контролю - ІКСЕК, в частині прийому заяв на реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач з використанням електронного робочого кабінету Заявника.
Як повідомлялося раніше, Держекспортконтролем проведені технічні роботи з доопрацювання та налаштування ІКСЕК, внаслідок чого створено передумови для опрацювання заяв на отримання адміністративних послуг у більш зручний, швидкий та ефективний спосіб.
Звертаємо увагу, що у ході проведених технічних робіт усі наявні в ІКСЕК бази даних щодо заявників були видалені та будуть формуватися знову. У зв’язку із зазначеними, просимо усіх, навіть тих, хто вже був раніше зареєстрований в електронному робочому кабінеті ІКСЕК, пройти нову реєстрацію. Суб’єктам господарювання, які до цього часу не мали досвіду роботи з електронним кабінетом ІКСЕК, пропонуємо зареєструватись вперше.
Наголошуємо, що у подальшому, після унормування використання інформаційно-комунікаційної системи у сфері державного експортного контролю шляхом прийняття відповідної Постанови КМУ, надання Держекспортконтролем визначених законом адміністративних послуг буде здійснюватися виключно із застосуванням ІКСЕК, тож подача документів для їх надання буде відбуватися лише через електронний робочий кабінет Заявника.
З огляду на зазначене, радимо зареєструватися в робочому кабінеті (через розділ веб-сайту «Адміністративні послуги» вкладку «Робочий кабінет інформаційно-комунікаційної системи» або за посиланням - esec.dsecu.gov.ua) та ознайомитися з функціоналом ІКСЕК.
У разі виникнення питань щодо роботи з ІКСЕК, зокрема технічної підтримки у супроводженні процесу подання заяв у електронній формі, радимо звертатись за телефоном 044 4624852.