.
ОНЛАЙН ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
-
Зареєструватись в ІКСЕК Stratlink та отримати доступ до робочого кабінету заявника.
-
Зайти до свого робочого кабінету, створити заяву шляхом покрокового заповнення необхідної інформації у відповідних полях та направити заяву до Держекспортконтролю.
-
Отримати підтвердження у особистому кабінеті, що заяві присвоєно реєстраційний номер.
Повідомлення про готовність документа надійде у особистий кабінет разом з рахунком на оплату. Також слідкуйте за оновленням розділу «Документи, готові до видачі»
Якщо виникли питання щодо роботи у кабінеті ІКСЕК?
-
Написати у телеграм канал з технічної підтримки роботи у системі ІКСЕК Stratlink: https://t.me/+dKFN_fsQ3gYyMDhi
-
У разі складнощів з підключенням до телеграм каналу або з інших загальних питань зателефонувати за номером: 044 462 4847
-
Переглянути рекомендації та відеозаписи семінарів щодо окремих аспектів роботи у системі у розділі «Робочий кабінет ІКСЕК»
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Заяви на отримання
-відкритого дозволу на експорт/імпорт;
-генерального дозволу на експорт/імпорт товарів;
-заяви щодо експорту або імпорту, які пов'язані з тимчасовим ввезення/вивезенням товару або наданням міжнародного імпортного сертифікату
Важливо! Зберігається можливість подання документів на отримання послуг «Реєстрація», «Дореєстрація», «Експорт (разовий)» та «Імпорт (разовий)» у паперовій формі (з наданням електронної версії документів). Для цього потрібно прийти за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 19-21 у робочі часи прийому з 9.30 до 12. 45 (у будні дні, окрім понеділка), каб. 102.
Детальніше з правилами прийому/видачі документів можна ознайомитись у розділі «Адміністративні послуги» на сайті Держекспортконтролю.