Порядок розгляду звернень громадян, що передаються державною установою „Урядовий контактний центр” до Держекспортконтролю України
Затверджено
Наказом Держекспортконтролю України
від 24.06.2011 № 39
Порядок розгляду звернень громадян, що передаються державною установою „Урядовий контактний центр” до Держекспортконтролю України
- Цей Порядок визначає механізм взаємодії ДержекспортконтролюУкраїни та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування (далі - заявники), що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
- Державна установа "Урядовий контактний центр" (далі - Центр) та ДержекспортконтрольУкраїни як орган виконавчої влади спрямовують свою взаємодію на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" (далі - звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
- Центр приймає і реєструє звернення, розподіляє відповідно до компетенції органів виконавчої влади та здійснює моніторинг їх розгляду.
З цією метою у Центрі діє електронна база даних звернень (далі - база даних), яка забезпечує доступ до інформації органів виконавчої влади, що міститься у цій базі.
Держекспортконтроль України має індивідуальний код доступу до бази даних.
- Звернення реєструється і надсилається в установленому порядку ДержекспортконтролюУкраїни, якщо розгляд порушеного у ньому питання належить до його компетенції. ДержекспортконтрольУкраїни самостійно визначає доцільність його розгляду та вносить відповідну інформацію до бази даних.
- Інформацію про внесені до бази даних звернення Центр у той же день надсилає в електронному вигляді ДержекспортконтролюУкраїни (у разі наявності звернень).
- Відомості про визначених наказом ДержекспортконтролюУкраїни відповідальних посадових осіб, їх контактні телефони та електронні адреси подаються Центру.
- Про прийняття звернень до розгляду ДержекспортконтролемУкраїни до бази даних вноситься відповідна інформація.
- У разі коли питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції ДержекспортконтролюУкраїни, він не пізніше наступного дня переадресовує звернення іншому органу виконавчої влади, про що вносить до бази даних відповідну інформацію.
- ДержекспортконтрольУкраїни забезпечує об'єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряє викладені в них факти, приймає у разі потреби відповідні рішення.
Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, Держекспортконтроль України вживає заходів для отримання додаткової інформації.
- Про результати розгляду звернень ДержекспортконтрольУкраїни повідомляє заявників у встановленому порядку.
Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом п'яти днів, а ті, що потребують додаткового вивчення, - протягом 15 днів після їх надходження.
У разі коли Держекспортконтроль України прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це в установленому порядку заявника та вносить відповідну інформацію до бази даних. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 30 днів.
- Інформація про результати розгляду звернень вноситься до бази даних ДержекспортконтролемУкраїни разом з електронною копією листа, яким поінформовано заявника.
- Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, Центр реєструє повторне звернення та надсилає його ДержекспортконтролюУкраїни з грифом "повторно".
- ДержекспортконтрольУкраїни протягом п'яти робочих днів готує роз'яснення та передає їх Центру в електронному та друкованому вигляді. У випадку надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру Центр у співпраці з органами виконавчої влади визначає механізм оперативного реагування на звернення.