Post title imagePost title image

До уваги заявників!

Інформуємо, що з лютого 2022 року Державна служба експортного контролю розпочинає поетапну реалізацію плану цифрової трансформації, зокрема введення у промислову експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи у сфері державного експортного контролю (надалі – ІКСЕК).

Враховуючи, що першим етапом буде перенесення існуючих бізнес-процесів Держекспортконтролю у цифрове середовище, рекомендуємо суб’єктам господарювання відтепер подавати заяви (та усі інші документи, що стосуються їх розгляду) поряд з паперовим носієм, також і в електронному вигляді у машиночитному форматі (документ PDF з можливістю пошуку або RTF) на електронному носії інформації. Звертаємо увагу, що на сформований електронний пакет документів потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) керівника підприємства.

Відтепер документи, які подані заявником в електронному вигляді, будуть опрацьовуватися Держекспортконтролем за допомогою ІКСЕК, що значно прискорить розгляд заяв на надання адміністративних послуг.

Шановні заявники, закликаємо активно залучатись до процесу переходу надання адміністративних послуг у електронний формат, адже цифровізація є найкращим шляхом до спрощення та покращення якості надання адміністративних процедур.

При цьому, просимо вас реєструватися в «Робочому кабінеті заявника», який у найближчому майбутньому стане основним каналом обміну інформацією в контексті отримання адміністративних послуг в у сфері експортного контролю. Реєстрація здійснюється за посиланням esec.dsecu.gov.ua

Що стосується питань роботи з ІКСЕК, зокрема реєстрації в кабінеті заявника та технічної підтримки, радимо звертатись за телефоном 044 4624852.

Сподіваємось на ваше розуміння, сприяння та підтримку реалізації державної програми цифрової трансформації.