Головна сторінка



Пошук

розширений пошук





















Порядок сплати за видачу документів версія для друку

УВАГА!

 

З 02 липня 2018 року змінено реквізити рахунку для зарахування доходів, які надходять як плата за надання адміністративних послуг у галузі

державного експортного контролю.

 

Порядок сплати за видачу документів у галузі Державного експортного контролю України

 

Крок 1. 

Визначити тип документа:

1.1. Відповідно до Переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою експортного контролю згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 746 (далі – Постанова), плата за надання адміністративних  послуг надходить до загального фонду державного бюджету за кодом класифікації доходів бюджету 22012500 „Плата за надання інших адміністративних послуг”;

1.2. Сплата штрафу за порушення вимог законодавства в галузі державного експортного контролю здійснюється відповідно до Класифікації доходів бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2013 № 11 «Про бюджетну класифікацію», за кодом доходів 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції».

Контроль за правильністю надходження коштів згідно «Переліку кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 106, здійснює Державна фіскальна служба України, яка визначає розрахункові рахунки для здійснення операції (за місцем реєстрації підприємств)».

 

 

Крок 2.

Визначити розмір плати за документи в галузі експортного контролю згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 р. № 746

 

 

 

 

 

Вид документа

Розмір плати за надання послуги, неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Сума в грн.

 

Посвідчення про реєстрацію

200

3400

 

Разовий висновок на проведення переговорів

20

340

 

Генеральний висновок на проведення переговорів

30

510

 

Відкритий висновок на проведення переговорів

100

1700

 

Разовий дозвіл (висновок) на тимчасове ввезення/ вивезення товарів

5

85

 

Генеральний дозвіл (висновок) на здійснення експорту/ імпорту товарів на безоплатній основі (у тому числі гарантійне обслуговування або ремонт і постачання запасних частин за рекламаційними актами.)

10

170

 

Відкритий дозвіл (висновок) на здійснення експорту/ імпорту товарів на безоплатній основі (у тому числі гарантійне обслуговування або ремонт і постачання запасних частин за рекламаційними актами.)

20

340

 

 Генеральний дозвіл (висновок) на тимчасове ввезення/ вивезення товарів

10

170

 

 Відкритий дозвіл (висновок) на тимчасове ввезення/ вивезення товарів

20

340

 

Разовий дозвіл (висновок) на здійснення експорту/ імпорту товарів за контрактом вартістю:

на безоплатній основі

5

85

 

до 50 000 грн. включно

20

340

 

від 50 000 до 500 000 грн. включно

30

510

 

від 500 000 до 5 000 000 грн. включно

60

1020

 

від 5 000 000 до 50 000 000 грн. включно

100

1700

 

понад 50 000 000 грн.

200

3400

 

Генеральний дозвіл (висновок) на здійснення експорту/ імпорту

150

2550

 

Відкритий дозвіл (висновок) на здійснення експорту/ імпорту

250

4250

 

Разовий висновок на транзит територією України

50

850

 

Міжнародний імпортний сертифікат

50

850

 

 

Крок 3.

Кошти від сплати вказаних адміністративних послуг повинні надходити за наступними реквізитами:

 

Рахунок №: 34310879013009;

Отримувач коштів: УК у Подільському районі/Подільський район/22012500;

Код отримувача (за ЄДРПОУ): 37975298;

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);

Код банку: 899998;

Код класифікації доходів бюджету: 22012500 „Плата за надання інших адміністративних послуг”.

 

Крок 4.

Видача дозвільних документів, документів про гарантії та інших документів в сфері державного експортного контролю здійснюється у робочі дні (крім понеділка) – з 11.30 по 12.45, в кімнаті №102, за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 19-21.

 

Для отримання документів необхідно:

1. Знати номер Вашого документа (присвоюється при подачі документів);

2. Надати до Держекспортконтролю оригінал (або копію) платіжного доручення, засвідченого печаткою та підписами керівників Вашого підприємства або оригінал квитанції про сплату;

4. Надати довіреність на ім’я отримувача;

5. Мати при собі паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

 


Інформаційне повідомлення про проведення публічного звіту
Результати засідання Міжвідомчої експертної комісії при Держекспортконтролі з питань надання юридичним особам повноважень на здійснення діяльності, проведеного 24 січня 2019 року
Результати засідання Комісії з державної атестації системи внутрішньофірмового експортного контролю, проведеного 24 січня 2019 року
Державами-учасницями міжнародного режиму експортного контролю "Вассенаарська домовленість" ухвалено зміни до Переліку рекомендованих питань для промисловості
Роз'яснення щодо подання необхідних документів разом із заявами про отримання дозволів (висновків) на право здійснення міжнародних передач товарів подвійного використання
Результати засідання Комісії з державної атестації системи внутрішньофірмового експортного контролю, проведеного 17 грудня 2018 року
Привітання в.о. Голови Державної служби експортного контролю України Ігоря Савули з Новорічними святами
Обмеження, яких Україна має дотримуватися або брати до уваги, здійснюючи військово-технічне співробітництво з іноземними державами
29.11.2018 набрала чинності нова редакція Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання
Результати засідання Комісії з державної атестації системи внутрішньофірмового експортного контролю, проведеного 20 листопада 2018 року